melisaugtr Kızlar tansiyon yüksekliğinden dolayı yatışım yapıldı, dua bekliyorumm. Açılmam 1.5-2 cm olmuş suni sancı taktılar bekliyorum. Kimin duası kabul olur bilinmez, bize duanızda yer verir misiniz 🤗
Deletedmom_51 melisaugtr öyle bi anda gelsin ki sen bile şaşır hangi ara oldu bitti dedirtsin Rabbim ağrıların azalsın evladına sağlıkla kavuş inşallah
Sevgi1985 melisaugtr Rabbim cümle kulları ile beraber kurtarsın kolay sağlıklı doğumun olsun canım 🤲🤲