Kızlar merhaba, yaklaşık bir haftadır elim ayağım ve karın bölgem aşırı kaşınıyo gebelik kolestazı diye bi hastalık varmış kan tahlili yaptırdım ama karaciğer enzimlerinde vs sorun çıkmadı bu kaşıntı neden olur ve nasıl geçer yardımcı olursanız sevinirim geceleri kaşınmaktan ağlama seviyesine geliyorum