White_fairy21 Kızlar 22 haftalık oldum ve bebeğimin hareketlerini hiç hissetmiyorum önce çok hareketliydi uzaninca falan hep hissederdim tansiyonum düşmüş biraz ondan dolayi mi hareket etmiyo bu durumu yaşayan var mi
Ilyda00 White_fairy21 telaş etme canım tatlı biseyler ye sol tarafına yat karninla oyna biraz zaten bu haftalarda sürekli hissetmemen normal için rahat etmezse acile git 😊
NisaSevgili White_fairy21 yakın zamanda ilişkiye girdiyseniz mesela dün gibi falan pek sevmedikleri için hareket etmeyebiliyorlarmış. Bazılarının ki öyle yani 😅
Sevcan-14 White_fairy21 ben bebişin ilk hareketlerini 23 Haftanın başında hissettim Bi ara hissedememiştim ebeyi aradım takıp et hareket etmiyorsa gel bakalım dedi Bi git istersen
White_fairy21 Ilyda00 hafif hafif dürttüm yok banamisin demiyo hiç hissedemiyorum 😣sizde de mi oluyordu bu hareket etmeme ne kadar süre Hareketsiz kapiyodu
Ilyda00 White_fairy21 evet bende de 4 saat gibi bi sure hareket yoktu herseyi denemistim siz gibi telaş edip gittim hic bi sıkıntı çıkmamıştı çok şükür doktorum da bana 26 27.haftaya kadar düzenli hissetmemek normal demişti
HavvaNur White_fairy21 bnde de oluyor önceden çok hissediyordum ama 3-4 gün hareket etmeyince endişe ediyorum
Btlkykn White_fairy21 Benim delikanlı hareketleniyor, doktorda uzun süre hareketsiz kaldığında küp şeker at dil atına demişti ☺️ nst ye girmeden önce atıyorum mesela hareketli olsun diye
Btlkykn White_fairy21 Sakin panik yok 😅 çok uzun süre hareket etmezse elbette doktora gitmelisin. Benim bebede bir gün boyunca nerdeyse hareket etmemişti koştur koştur gittik doktora uyuyormuş 🤦🏽♀️😂
White_fairy21 Btlkykn evet yarın gidecem inşallah çok çok azaldı hareketleri önce iyidi gayet bu tansiyonum düşünce 2 3 gündür hareketleri durdu azaldı bugün 1 2 hissettim oda varla yok arasiydi
Mercaninci White_fairy21 benimde aynı oldu varla yok arasıydi hareketleri gecenin sonunda dayanamadım gittim doktora büyüdükçe hareket azalma olurmuş normal dedi 36 olduk hâlâ aynı hareketleri ilk zamanlarda daha yoğundu şimdi azaldı
Btlkykn White_fairy21 Evet sonra normale döndü çok şükür hareketleri artık son zamanlarım durduramıyoruz 😅😅
White_fairy21 NisaSevgili yaa ilk defa duydum evet o akşam olmustu bidaha doğru düzgün hissetmedim ama ondan önce de azalma başlamıştı hareketlerinde buda tuz biberi olmuş heralde 😂😂
White_fairy21 Sevcan-14 bende gittim tansiyonum düştüğünde pazartesi mi ne sadece kalp atisina baktı iyi dedi o sonra ne zman haretlerini hissettin