İlişki sonrasi uyandim gece 2 tuvalete kalktim ve kalktigimda tuvalete gittim baya bi kan geldi sabah kontrolum var küçük çocuğum bu saatte ulasabilecek kimsem yok daha öncede gebeliğin başında oldu ufak tefek progestan kullandim geçmişti iliskiyide doktor dedikten sonra olmaya başladı ama yinede sık olmamasina dikkat ediyordum ve şu an kalkip görünce cok korktum cikolata felan yedim bekliyorum bebek hareket ediyormu diye acile gidicem ama çocuğu birakicak kimse yok sabahi beklesem korkuyorum napicami şaşırdım başına gelen oldumu bişey olmusmudur acaba cikolata yedim bekliyorum hareketlerini hissetmezsem uyandircam hemen eşimi