Gamze612 Dogum sonrasi fazla kilolarinizi nasil vermeyi dusunuyorsunuz? Diyet pek fazla yapamayiz emzirdigimizden dolayi ama spor yapabiliriz.. ama ne yapilabilir bilemedim.. salona gitme durumum yok bebege bakicak insan lazim yakinda onun icin.. eve kosu bandi falan mi alsam, spor cd leri mi alsam bilemedim. Siz ne yapmayi dusunuyorsunuz?
KlncA Gamze612 ilk 6 ay herhangi bi çaba göstermeyi düşünmüyorum emzirebilirsem ve yediklerime dikkat ederek ne kadar gidecek bi bakıcam.. 6-7 Aydan sonra yürüyüş en basit ve en etkilisi bebişi de alır çıkarız inşallah gerisi Allah Kerim 😁