91mer
Sefaköy medipolde yaptım doktorum gizem hanımdı. Kendisi genç bi doktordu ama işini güzel yapan biriydi. Sezaryan oldu benim 5 doktor ameliyata girdi anestezi doktorum da çok iyi biriydi beni çok güzel teselli etti ameliyat boyunca. Daha sonra 20-25 dk falan sürdü her şey daha sonra odaya çıkartıldım iki gün sonrada taburcu oldum ben çok memnun kaldım yani 🥰