Kizlar nasilsiniz umarım iyisinizdir,ben son zamanlarda cok fazla stres ve üzüntü yaşıyorum. Maalesef elimde degil ve cok korkuyorum bebeğime etkisi olur mu? 34+0 hafta olduk. Hamileliğimin başından beri üzüntü yaşıyorum son zamanlarda daha fazla olmaya başladı. Gerçekten bebek hissediyor mu cok etkisi oluyor mu düşüncelerinizi tecrübelerinizi paylaşır misiniz ?