Aleynanur 2 ay sonra doğum yapacağım Allâh nasip ederse ama biberon konusunda çok kararsız kaldım ne almalıyım avent bakıyorum marka önerisi olur veya küçük boy büyük boy hangisi olmalı bir de aventin anti kolik biberonu gözüme çarptı o işe yarıyır mu
Dilsay Aleynanur Oglum 29 gunluk bir hafta kuvozde kaldi orda biberonla beslendigi icin mememi tutmadi.Kuvozden ciktigindan beri biberonla besliyorum oglusumu.Avent kullaniyorum cok memnunum
minigin_annesi11 Aleynanur ben emzik philips awent biberon lansonoh tercih ettim küçük aldım yani inşallah hiç ihtiyacım olmaz
toffeenut Aleynanur lansinoh cam biberonla başladık. Cam beni korkuttuğu için plastikle devam ettik. Ona alışınca başka biberon kabul etmedi. 6. aydan sonra büyük boyuna geçtik.
Aleynanur Dilsay Benim de ilk doğum da süt gelmedi bir hafta kadar o ara mecburi biberona alıştık alma taraftarı değilim ama mecbur kalınca lazım oluyor😕 avent büyük boy cam biberon alsam olur mu acaba ne aldınıd ilk etapta
Aleynanur Nurdrmz_24 lansinoh bende istiyorum da cam yok sanırım hep plastik yenidoğan olacağı için plastik verme taraftarı değilım acıkcası
Nurdrmz_24 Aleynanur sağlıksal problemi yok olsa yapmazlar zaten canım zaten tek biberon yetmiyor cam kırılabiliyor bir tane cam bir tane plastik al ama sağlam kaliteli plastik lansinoh çok kaliteli gerçekten
Merve171214 Aleynanur ilk hamileliğimde philips avent kullandım meme reddi de yaşamadım alırken anne göğsüne en yakın dedikleri için almıştım hem cam hem plastik kullandım şimdi ikinciye hamileyim yine avent aldım
Aleynanur Merve171214 ilk etap için cam mi plastik mi aldınız cam alacağım ama korkuyorum acıkcası çabuk kırıyorum çünkü uyku sersemi ile ilk bebeğinde öyle olmuştu
Merve171214 Aleynanur cam evet biraz ağır kırılabilir ben cam da plastikte karışık kullandım ilk etapta bazen süt sağıyordum cam da kalıosu plastikle veriyordum
Aslimii Aleynanur lansinoh aldım iki tane kucuk. Dogum yaptim 2 ayligiz daha hic kullanmadim hep emzirdim 1 tane alsan yeterli olur insallah boll bol sutun olur hic ihtiyacin olmaz uzun süre. Avent yada lansinoh Sağma pompasi alirsan icinden de cikiyo
Aleynanur Aslimii umarım gerek te kalmaz 🥰 sağım pompası var oğlumdan kalma çalışıyor yeni gibi daha o yüzden almam biberonu ekstra alacağım 😕
Deletedmom_51 Aleynanur Avent alacaksan küçüğü 0-6 ay büyüğü 6+ yazıyor ona dikkat et canım ikisinden de alabilrşşsn kapakları değiştirilebiliyor ama küçüğü Yenidoğanlar yetiyor 4 aylık oğluşumm doğduğundan beri kullanıyorum