Plasenta da kireclenme sorunu yasayanlar var mi? Varsa deneyimlerinizi yazar misiniz ? 30+2 yim bugun gorus gunuydu ve doktor kireclenme baslamis dedi yediklerime dikkat etmem gerekiyormus ama erken basladigini soyluyor etraftakiler.doktor pek bisey demedi sadece 3 hafta sonra yine gidicem ama arastirma yaptim az erken olmasi tehlikeli sanirim