Sevimlianne_adayi çatlama iğnesini vurulali bugün tam 29 u dahil 9 gün etkisi bitmek üzere demi test böyle çıktı aşılama olalı da 31 dahil bir hafta testi ne zaman tekrarliyim
Melike3435 Sevimlianne_adayi canım üzmek istemem ama kendimden örnek veriyim aşılamamın 12. Günü evde yaptığım test silik çizgiyle çıktı çok umutlandım. 14. Günü kan verdim 7.48 çıktı. 2-3 gün resmen hamileyim diye gezdim kendi kendime. Testi tekrarlayınca 17. Gün sıfırlı bi değer çıktı. İlaçların etkisiyle olabiliyormuş meğerse. Sana tavsiyem regl günün geçene kadar bekle . Sonra boşuna üzülüyor umutlanıyor insan 😞
Sevimlianne_adayi Pamuk Şuan sanmıyorum çünkü çatlama iğnesi vuruldum onun etkisi olabilir daha 9 gün oldu çünkü ama ne zaman etkisi geçer onu da bilemiyorum bilmediğim için testle yapıp göreyim dedim umarım olmusur aşılama ♥️