2 gündür adet sancısı benzer bi sancı yaşıyordum ama hastaneye girmiyordum sonra dedim bi baktırıyık ne olcak bi gittim 5 cm açıklık olmuş doğum başlıyor dendi kayseri şehir hastanesi ne yatışım 9 55te yapıldı önlüğü verdiler nst baktılar açılmaya baktılar idrar kan alımı derken o korkulu yere geçtim 2 kişi aynı odadaydık bi suriyeli kız vardı 9cm ile yazık kıvranıyorum benide wtkiliyordu ağlamak geliyodu içimden odadan çıktım koridorda yürüdüm pilates topuna oturdum sıcak duş aldım 7 cm çıktı suyum nişanlım yoktu ebeler geldi gitti açıklığa baktı suyu patlattılar hızlanıyor sancı 8 olunca zorlandım nefesle karşılamaya başladım yeri geldi güçsüz kaldım sonra yürüyordum bi anda tuvalet hissi geldi yattığım yatakta ebe tekrar açıklığa baktı güzel esnek geliyor sancı geldikçe ıkın dedi doğum çatalı a aldılar sancı geldikçe ıkındım bi kaç ıkınma ya bebeğim doğdu kesim oldu 5 dikiş atıldı dikişler beni çok zorladı yalan söyleyemem eşide bende zor çıktı karnıma çok bastılar oldu bitti ama korkum hep çatı muayenesi yarın n taburcu olmadan önce yine bakacaklar o beni çok zorluyor güçlü bir ıkınma yla bebeğiniz hemen geliyor Allah herkesin yardımcısı olsun