myangelson NobleMom geçen sene muayene ücreti verdik doktora muayene oldum kayıt açtı gittik tekrar bir ödeme yaptık ya 100 kusurdu sanki yaa yanlış olmasın ama 😕
NobleMom 5678_ Devlette ücretsiz olduğunu biliyorum. Ben kendi muayene olduğum hastanede yaptırcam. Genel olarak özellerde ne kadar bi piyasa yapayım dedim 🙂
NobleMom Azra00 Çok uygunmuş muayene de tahlillerde. Hangi ilde hangi hastaneye gidiyorsunuz merak ettim