İlk haftalar için normal canım öyle oluyor zaten . Ben perinatoloji takipli olduğum için 2 haftada bir gidiyorum 20. Haftadan beri . Oncesinde kadın doğum takipliydim ayda 1 di . Ama arada özele gidiyodum tabi kendi tercihimle o zmaanlarda iki haftada bir oluyordu :)