IlaydaOrhanKopuz Aynı ben spinal oldum. Kambur duruşu beceremedim pek doktor da iğneyi yapamadı korktum. Karnım o kadar şişken nasıl iyice eğilicem bilemedim. Tansiyonum düştü korkudan😬 ama bebeğimi görünce herşey geçti. Ayaklarımın uyuşukluğu geçince ayağa kalktım. Kesinlikle sen de kalk öyle saatlerce yatma. Yeme içme serbest olunca bol kafein al. Sade kahve sade nescafe. Dikişlerini de düşünme bol bol bebeğinin tadını çıkar. Ben öyle yaptım.