Selam kızlar 35+1 den merhaba iki haftadır nst de sancım 100 çıkıyor ama ben sancı hissetmiyorum 5 kere nst ye girdim sadece 1 inde 40 larda çıktı diğer 4 ünde her 5 dakikada bir düzenli sancım çıktı(100) karnım çok sertleşiyor ve bebek bir yerde büzüşüyor sert bir şekilde bu durumu yaşayan varmı bilgisi olan