Kızlar selam. Bebeğim 7 haftalıkken hastaneye gittim ve kalp atışlarını duyduk çok şükür. Normalde kalp atışından 4 hafta sonra gidilir diye biliyorum ama doktorum bana 2 hafta sonra tekrar gel kalp atışlarını dinleyeceğiz dedi. Her şey yolunda demişti ama tekrar neden 2 hafta sonra gel dedi anlamadım, korktum biraz açıkçası. Benim gibi olan var mı acaba?