Demmet Veeee gebeşliğimin sonuna geldimm sabah saat 7.30 da hastaneye girişim ve 9 da doğum başlayacakkk aslaaa heycanli değilim sadece endişeliyimmmmm 😅
BirTim Demmet sabah 6da hastanede olacağım 8de oğluma kavuşuyorum inşallah, hayırlı doğumlar diliyorum 🙏🙏❤️
Hazalaskin Demmet bian çocuğuna bu ismi koymak istediğini düşünerek girdim neyseku değilmiş rahatladım 😂jajahah
Fik Ah kuzum benim Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah ay kız çok heyecanlı 🤭 inşallah bizde vakti gelince kavuşuruz 🥰