Bende 10 haftalıkken yaşadım aynı durumu. Nefes alamaz olmuştum acile gittik taşikardi atakları geçirmişsin kardiyolojiye git dedi gittim holter takıldı testler yapıldı bi sorun çıkmadı çok şükür. Çay kahve asitli içecekleri kestim biraz faydasını gördüm ama kansızlığım vardı kan yetmeyince kalbe yük biniyormuş ondan yapabilirmiş demir ilacını düzenli kullanınca geçti çok şükür. Şuan 34 haftalık olduk bi sıkıntımız yok çok şükür 🙏🏻