Merhaba kızlar, iki hafta öncesine kadar doktorumla normal doğum yapcaz diye konuşuyorduk yüksek tansiyon durumlarım çıktı.. Doktor mecburi sezeryan yapcam anneyle bebeği riske atamam dedi.. Sabah 7′de hastanede ol dedi tahmini 9 gibi doğuma alırız dedi.. Nasipse sabah sezeryan olcam.. Belden aşağı uyuşturcam dedi.. Böyle dediğinden tam bayılmicağımdan birazcık korkuyorum.. Bana dua eder misiniz? 🌸🌸🌸