Kızlar merhaba bebeğim 11 aylık hala emeklemiyor yüz üstü yatırıyorum direk sırt üstü dönüyor. Desteksiz oturabiliyor ellerinden falan tutunca adım atmaya çalışıyor hatta atıyor koltuğa falan tutunarak ayakta kalabiliyor. Ama çevremdekiler bebeğin hareketleri kısıtlı hala niye emeklemedi falan diyolar morelim bozuluyo. Aylık kontrollere götürüyorum hiç aksatmam normal mi bu durum arastiyorum normal diyolar ama çevredekiler artık bitirdi beni cidden başına gelen var mı