Kesinlikle dediklerine katılıyorum bende girince anında çıkıyorum ilac yazdı reçeteyi vermeyi unuttu bizimde kan uyuşmazlığımız var hiç bir bilgilendirme yapmadı kendim araştırdım yaptırdım başka bi yerde arama lüksümüz zaten olmadı mesajlara da kaç saat sonra dönüş sağlıyor