fMine onlar kesinlikle abartı 2 tane normal doğum yaptım hiç bir genişleme olmadı hatta affedersiniz eşim hiç mi açılma olmaz diyor yani hala dar benimki nedendir bilmem sarkma veya genişleme olmadı. Arkadaşım vardı oda normal doğum yaptı ona sormuştum ben, o bana ilk evlendiği yıla oranla doğumdan sonra dahada daraldı demişti dikişten mi bilemiyorum onunkinin ama bende ilk doğumda çok dikişim yoktu hatta ikinci doğumumda hiç dikişim yoktu dıştan çok küçük yırtılma vardı.