selam millet. şimdi benim sorum şu. bulunduğum semtte özel hastane yok devlet hastanesi var bi tane çok da aktif bi hastane değil yani eski bi hastane araç gereçleri vs. çok tercih edilmiyor rutin şeyler dışında. en yakın özel 1,5 saat falan sürüyor. ben hamileliğimi öğrendiğimden beri bu hastanedeki kadın doğumda bi doktorangidiyorum. bu doktor yeni gelmiş çok bilgim yok nasıl olduğuyla ilgili ama ben çok memnunum. konuşması ilgilenmesi vs. ama işte ilerisi için doktor kaynaklı değil ama hastane beni tedirgin ediyor biraz o yüzden şimdiden başka bir hastane ve doktora geçiş yapsam mı diye düşünüyorum. bi de gideceğim hastane mecbur uzak olacak o da biraz beni düşündürüyor. ama burdaki çevremde hiç kimse bu hastanede doğum yapmamış, bir sürü doğum yapan arkadaşım hep başka semtte özele gitmişler. doktorumu seviyorum şuanlık ama hastane kafamı karıştırıyo :(