damlaisababygirl Canım benim son adetim 12 Şubat, ben 22 martta kan verdim gebelikten şüphelenip sonucum 0.2 çıktı.
Daha sonra belirtilerim geçmedi ve adet olmayınca 12 nisanda tekrar kan verdim sonucum 28.4 çıktı, şimdi 11+3üz doktorum adet tarihimi 17 Mart olarak güncelledi yani yaklaşık 5 haftalık bir geç döllenme olmuş.
Her şey nasip endişe etme dua et bol bol