Benhabibe Arkadaşlar medicalpark ta normal dogum yapan var mi, bugun çatı muayanem vardi ve malesef sezeryan öngörüldü. Insan ister istemez düşünüyor acaba normal olabilecekken sezeryan mi deniliyor.