Gizemcimm Merhabalar 36.haftadayim ishal ve kusmadan dolayı hastanede yatış yaptım hatta nstde sancım çıktı taburcu oldum ama ishalim geçmedi doğum başlangıç belirtisi mi bu durumu yaşayan var mı ishale ne önerirsiniz
Elisanne Gizemcimm Ben de son belki 1.5 aydır ishalim ama doğum vs olmadı. Doğum belirtisi yazıyor evet ama bende tık yok..