Kızlar ben şeker testi yaptırmadım bu 2. Gebeliğim. Sabah 8de gel dedi kızım uyuyo oluyo eşiminde kendi dükkanı elemanı izine ayrıldı tek çalışıyor götüremedi. Haftaya kontrolüm var öğleden sonra kızımı anneme bırakıp gidicem mecbur devlet hastanesi olduğu için hep aynı doktor denk gelmiyor doktor sorarsa neden yaptırmadın diye. Aranızda yaptırmayan varmı ?