Cansubatman Çok yeni gebeyim kararım sonradan değişir mi bilmiyorum. Fakat sağlık personeliyim ve hem sezeryan hem de normal doğuma çok girdim. Her şey yolunda giderse kesinliklee normal doğum tercih edeceğim. Normal doğum ile vücut hem kendini daha güzel toparlıyor, normal yaşantıya daha çabuk geçiliyor. Sezeryan gerçekten zor bir ameliyat, ameliyat sonrası süreci de biraz sancılı. Tabi ki tercih sizin ama kötü doğum senaryolarını unutun. Kendiniz ve bebeğiniz için en sağlikli yolu tercih edin. 🤗