Hamileliğimin başından beri kullanıyorum gece el bileğime giren ağrı yüzünden kapral tünel sendromu varmış gebelikte olusuyormus delirtiyor uykunun içinde o ağrıyla bileğimi kaç kere ısırıp morarttim ben hap olanı kullaniyorum düzenli içince azalıyor ağrı ama sanırım bu gittiğimde yukseltmesini isteyeceğim çünkü bacaklarıma kramplar girmeye basladi bebisler bütün vitaminleri çekiyor vücudumuzdan doğum sonrası emzirme döneminde Vitamin en önemli şeylerden biri yine o yüzden vitaminden korkma iç bebeğinin kemik gelişimi beyin gelişimi için ihtiyacı var