Karanfill 7 haftalık hamileyim ve büyük kızımı hala emziriyorum. Emzirirken göğüslerim çok acıyor. Yara falan da yok acaba hamilelikten mi böyle oldu ne zaman geçer ki?
guzelanne01_ Karanfill ayy iyi emziriyorsun canım maşallah ben ilk 4 ay dokunamıyordum bile çamaşırımı bile çıkartırken aşırı acı duyuyordum ilk kızımda olmadı bu ama bu hamileliğimde oldu
Karanfill guzelanne01_ emziriyorum ama bide bana sor. Gerçekten çok acıyor uçları. Bide emerek uyuyor 🫡
guzelanne01_ Karanfill Boşuna Cennet Annelerinin ayağı altında değil gerçekten lansinoh mu kullansan canım acaba iyi gelir
Karanfill guzelanne01_ aynen öyle. Daha doktor kontrolüne gitmedim önce bi doktora sorcam devam edeyim mi diye et derse deneyim bi lansinoh kremi bide sarı kantaron deneyim
Minigininannesi -Eda- doktoru izin verdiyse emzirebilir bir çok doktor da izin veriyor hatta doğum sonrası ikisini birden emzirme de var tandem emzirme olarak geçiyor.