Birhayalimvr Kubra00111 sadece bu değerle yorum yapamayız canim yaşta önemli ama normalde 2 üzeri normal sayılıyor benim 0.97 di ;(
myangelson Kubra00111 gayet güzel canım yanlis hatırlamıyorsam benim yaptirdigim yerde 1-5 arası normal referans degerleriydi
Nurklcc Kubra00111 canım yumurta fazlalığını belirliyor yani bu değer gayet normal düsük veya yüksek degil
Minnakkurabiyeveannesi27 Kubra00111 o halde bu da gayet iyi sozlik bir sorun yok birde eşiniz de görünsün ama
Sibelsibos Kivircikkuala kanka amh benim 0.95 az diyorum ama 9 sat adet görmüştümya ondan 1 hafta sonra ki değer bu
Kubra00111 myangelson ya sevindim rabbim buraya bebiş mujdemeleyi kucağımıza almayı da nasip etsin amin her isteyene de versin rabbim