Merhaba ben de tüp bebek ile hamile kaldım. Öncelikle transfer olduğumu kimseye söylemedim. Transferden sonra eve geldim biraz dinlendim. Ev işleri hariç rutin şeyler yaptım.işyerimden 3 gün izin almıştım, evde kahvaltımı hazırladım, bol suyumu içtim, dizi izledim, telefonumdan oyun oynadım, tuvalete gittim geldim yani hayatımda her şey normaldi hep kafamı dağıtacak şeyler yaptım hiç düşünmedim. 4. Gün işe geldim.Bu arada hiç idrar testi de yapmadım. Bence basit düşünün derim, gece ilişkiye girseniz sabah normal hayatınıza devam ediyorsunuz yatıp uzanmıyorsunuz. Herşeyin hayırlısını dileyin, olursa da olmasa da Allahtan. Allah bebek isteyen herkese tez zamanda nasip etsin inşallah.sormak istediğiniz başka bir şey varsa yanıtlarım. Sevgiler