Kuzeymiraa aynı şeyi yaşadım 7 yıl once ağrılarım vardı ama 1 2 doktr enfeksiyon dediler. Sonra dayanılmaz ağrılar çektim allah o doktordan razı olsun sende kum var döküyorsn dedi bol su ic dedi ilaç verdi mi tam olarak hatırlamıyorum ama bol bol su içerek hafiflemistm sonra kontrole gttm aynı doktora daha iyi olduğunu söyledi sonuçlara bakarak. Bundan 3 yil once de bende 1,5 cmlik taş oldu 3. Ameliyatda kurtuldum şükür. Doktorm su icmezsen kendinden üreten taş ise tekrarlanır demişti bende dikkat etmeye çalışıyorum. Tas sancısını rabbim düşmanıma vermesin. Sizinde dikkat edin taşa dönüşmesin sonrasında. Ben 1 gün daha gitmeseydim yoğun bakimlik olacaktmy🥺