Merhaba bugün detaylı ultrason yaptırdım yapan doktor genel anlamda bebeğin %90 sağlıklı olduğunu söyledi fakat verdiği raporda böyle bir yazı gördüm ve biraz içime dert oldu açıkcası ne olduğunu bilen varmı kızlar kendi doktoruma sonuçları göstermeme daha var merak ettim açıkcası
Raporda şu yazıyor
SAT İLE UYUMLU GEBELİK. SADECE YAŞA GÖRE MİADDA T 21 RİSKİ 1/1081 ve TÜM TRİSOMİLERİN RİSKİ 1/475dir. BU SONOGRAFİK BULGULARLA MİADDA RİSKLER SIRASIYLA 1/3603 ile 1/1583e gerilemiştir.