hms ani baş dönmesi oluyordu ama dinlenince geçiyordu. Çalışırken de ara ara fenalık geçiriyor gibi bayılacakmışım gibi hissediyordum ama uzanıyordum düzeliyordu. Bugün sabah kahvaltıdan sonra yalpalamış gibi oldum hemen geçti. Randevuma gittiğimde de hiç bir şikayetim yokken tansiyonun 15.9 çıktığını gördüm