Deneyimli annelere selamm 🙋🏼♀️ Hanımlar uzuuunca süredir bebek arabası bakıyoruz ama ben kabin boy bebek arabası almak istediğim için çoğu pusetsiz. Puset olmasa zorluk yaşar mıyım yoksa kesinlikle alınması mı gerekir sizce? Ve bebeği yeni doğduğu zaman normal bebek arabasına yaptırabilir miyim sorun olur mu? Ayrıca elimde başka bir puset var elde taşımak için onu kullansam nasıl olur ya da