Kızlar az çok yazdıklarınızı okudum bende laparoskopi oldum şubat ayında çikolata kistim vardı patlamıstı onun için oldum çok şükür ki yumurtalıklarıma dokunmadı sol taraftaydı kistim şimdi kaç aydır doğal yollardan deniyoruz olmuyor hsg çektirdik sol tüpüm şişmiş tıkanıklıga neden olmuş sağ tarafta da küçük bir çikolata kistim oluşmuş histeroskopi önerdi doktor rahim üstten biraz içe basık diye bilmiyorum ne yapacam sol tüp şişmiş tıkanmış ona rağmen sol tüpte yumurtlama oluyor mu onu merak ettim