Kızlar 2 gün önce baya kasılma tarzı bişeyler oldu karnımda,yanı kendını sertleştiriyorsu bebek ama yaşancı kasılmadır diye gitmedim hasteneye .Neyse bugün kontrole gittim rahım ağzım 5 günde 4,3ten 3,8e düşmüş doktor sezeryan yerıne baskı yapıyor çocuk kafası orada dedi nst de sancı çıkmadı 2 gün sonra gel dahada kısalıp kısalmadıgına bakmamız lazım ona göre ciğer geliştirici ve erken doğum önleyici ilaç başlamamız lazım dedi . Böyle bir durum yaşayan oldumu aramızda