Elif_Annesi Papatyaaaaaa mastit olan göğüs tam anlamıyla iyileşmeden emzirmek doğru değil bence.enfeksiyonu bebeğe geçirme ihtimali yüksek Zaten şuan bagisikliklari daha düşük
Papatyaaaaaa Elif_Annesi oradan bir iki kere emziriyordum zaten. Bugün doktor yardı. Yarın ki duruma göre emzir ya emzirme diyeceğim dedi.
Papatyaaaaaa Esra_Omer_21 çok teşekkür ederim ♥️ çok yüzeyde olduğunu içi boşalmazsa antibiyotikle çok zor iyileşeceğimi söyledi. Öyle olunca bende kabul ettim. İnşallah işer yarar.