Papatyaaaaaa yanlış bilgi vermek istemem ama yarın sabahtan itibaren emzirirdim ben olsam. Çünkü ikisini de emsin ki memelere bebek emiyor süte devam sinyali gidiyor. Mastit kiste dönüşmeden kanalların açılır en azından. Bir arkadaşım kissten dolayı ameliyat oldu, o daha zor 🤨