Kızlar naber.10 gün oldu doğum yapalı.Kizlar süt veriyorun bebegime.Ama inanın bebegim açısından çok guzel bisey yapsamda kendim igrenc hiss ediyorum.Sürekli sütüm akiyor atletime tisortume bulasiyor.Ya ben napim gogus pedi almadım kanser yapior diye duydum ama yinede bir caresi olmalı bunun
yoksa ben her saat basi atlet degistirip tisort degistirmek zorunda kalicam.Uyuyunca uzaninca sütüm akiyor bulasiyir nevresine bulasmis, oturdugum yerde atletden gecip bulasiyor tisorte🥺🤦