Esra-uslu benim de aynı canım 3 günlükken 13.4 çıkmıştı saat başı emzirdim ona rağmen 13.gün 19 a yükselmiş şok oldum mavi ısık aldı 1 gece hastanede kaldık ama hâlâ devam ediyor sarılığı dün gittik doktora baksak 11 12 çıkar hâlâ 3 aya kadar sürer dedi. Acıkınca sararır kaka yaparsa beyazlar dedi. Eğer ilk 3 günde bu değer çıksa hemen yatırırdık hastaneyr ama13 günde uzayan sarılık dedi mama da vermedi anne sütüyle devam hâlâ gözlerinde sarılık var tenini gerince de belli inşallah gecer zamanla napalım 🤲😥