Yaaa aksine ben çok memnunum iki doğumum da da ona gittim hep kendisi baktı çok ilgili bebeğimi 9 haftaya kadar kimse görmedi kürtaj yapacaklardı Necati hoca sağolsun gördü gösterdi anlattı tek şeyi bir ay önceden alıyom randevuyu doçent doktor diğerleeri asistan oluyor hep