Aytekin1 Kızlar tam 21. Haftamda detaylı ultrason rendevum var. Erkenmi acaba haftası bütün organları kıvrımları gözükür mü biraz daha beklesem daha netmi çıkardır acaba fikri olan varmı
Busranurars Bence tam zamani canım. Bende 21 ya da 22 de düşünüyorum. Sonraki haftalar pek yapmıyorlar diye biliyorum . En iyisi 21ve 22 😇