ymrcfr Sakurabade Bendede aynı sorun geçen doktoruma sordum adet olucakmısım gibi bı karın ağrısı var diye normal olur artık dedi nts de sancı çıkmadı
Mom12yes Sakurabade çok kötü ağrıyor 3 gündür belim karnım kasiklarim pazar günü gittim Progestan fitil verdi istirat et dedi şimdi de belim çok kötü ağrıyor geçmiş olsun
Bir_tirtilannesi Sakurabade 36+3 deyim bazen benimde oluyor çiçeğim regl olacakmışım gibi bir ağrı oluyor bazen diyorum acaba doğuma doğru gidermi bu ağrı gitmiyor 🙃 ara ara olur bu ağrılar uzanınca dinlenince geçiyorsa doğum sancısı değildir canım 🌸
lilamor_ 36+5 bugün iki saatte bir karnım ağrıdı benimde belime vuracak mı diye bekledim ama olmadı. geçti gitti daha olmadı. hayırlısı vaktinde gelsinler inşallah. kolaylıkla.