Elifeski22 Doktor sabah aç karnına gitmemi şeker yükleme testi yapacağını söyledi yarın gideceğim bende 🥰 ama mesela sabah su içmek vs sıkıntı olur mu ? Siz neler yaptınız nasıldı şeker yüklemesi ?
B5- Elifeski22 Su falan içmiyorsun Bir şey içmeden önce kan alıyorlar Şerbet gibi bir şey içiyorsun yakıyor boğazını iğrençti bana göre sonra tekrar kan 3 kere veriyorsun 1 saat arayla benim eve geldiğimde içim almadı çıkarmıştım içtiğimi sonra içim yandı tüm gün yanında biri olsun tek gitme
Ilosunuz1 Elifeski22 bnde yaptiricam 24. Haftamda şuan 21 deyiz yorumları okuyim bakiyim neler bekliyor bizi ☺️
Bal_1604 Elifeski22 ben hiç bişey yiyip içmedim sabah verdikleri icecegide ben beğendim aromalı gazoz gibi biseydi ama asitsiz 😂😂 valla çok güzel gitmisti o gün
Bginan Elifeski22 tatlıyı seviyorsan hiç sorun yok sadece ilk içtiğinde bi boğaz yanması oluyo oda zamanla geçiyor 1 saat su içemiyorsun o kötü oluyo 😄ama tatlıyı sevmezsen zor
Gulsah1_ Sabah aç karnına tatlı bir icecek veriyorlar ilk içmeden önce kan veriyorsun sonra içip 45 dk sonra kan veriyorsun son kanı 120 dk geçtikten sonra veriyorsun beni hiç etkilemedi
Iscn Elifeski22 bence çok guzel tadı😂😅 bi şişe daha varsa alırım fln diyip gülmüştük😅 kişiden kişiye değişiyor ya
B5- Elifeski22 Kişiden kişiye göre değişir şekerli hiç bir şey yiyemem tatlı bile o yüzden bana zor geldi
Bal_1604 Elifeski22 bende hala migde bulantısı yaşıyorum korkuyordum yaptirsmam diye 😂 ama dediğim gibi çok iyiydi içecek guzl geçti inşallah sizinde öyle olur olumlu dusunun
Elifeski22 peri5860 evet olur bence internette de 24-28 haftalar arası yazıyor 😊 Eğer doktorunuz o zaman dediyse o zaman olur 🥰
Elifeski22 B5- hmm olabilir tabiki ben tatlıyı severim ama baklava gibi şerbetli tatlılar hariç onlar bayıyor insanı 😊
Bginan Elifeski22 bende öyle yaptım valla boğazım yandı ama korkulacak birsey yok 5 dk içinde içmen gerekiyor zaten , içerken kafan hep yuksrsa olsun aşağı çok bakma eğilme miden bulanmaz :) rabbim kolaylık versin şimdiden