Eceunverkanra Biz kendimizi 6+6 sanıyorduk ama bugun ultrasonda 5+3 gözüktük. Yolk sac kesesi oluşmuş çok şükür ama bebek daha gozukmez erken dedi doktorum, haftaya tekrar gidicem. Yalniz kese biraz asagidaymis progestan ic nolur nolmaz dedi. Daha once boyle bisey yasayan oldu mu? Bi de ben surekli bos gebelik mi vs.diye hep takinti ve evham yapiyorum internette yolk sac kesesi olustuysa %99 bebek vardir diyor. Hamileligimi cok erken ogrendim o yuzden zaman hic gecmiyor :(
Eceunverkanra Elfnannesi Ay inşallah canim saol. Ben 3 haftalikken ogrendim 3 hafta gecti hala 5 haftaligiz gec dollenme olunca kafam karisti benimde dogal olarak:/ Pcom var benim hic hamile kalamayacakmışım gibi bir psikolojim varmis demekki bilincaltinda o yuzden simdi hala inanamıyorum o yuzden bu korkular.
Eceunverkanra Adenbebek evet geç döllenme olmuş, ultrason uzerinden takip edicez dedi, hersey yolunda gozukuyor dedi. Ben tahmin ediyordum cunku pcom var hep duzensizdi adetim kim bilsin ne zaman dollendi yavrum😬
Elfnannesi Eceunverkanra merak etme cnm bilirim o umutsuzlukları benim de Bi düşüğüm var şimdi hamile olduğumda kalp atışlarını duyana kadar hamile olduğuma inanamadım
Eceunverkanra Elfnannesi annem hep derdi anne olunca anlayacaksın. Bende hee derdim hep ama rahmime dustugu andan itibaren basliyormus annem cok hakliymis. Hepimizin hakkinda hayirlisi 🙏🏻
Eceunverkanra gayecee maşallah Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Valla cok zor zaman gecmiyor hormonlar da sagolsun daha beter oluyor. Bizde buyuruz insallah Allah’in izniyle 🙏🏻