ercetinmaside 30 haftalığım. 12 haftalıkken izmirden Ispartaya tayin gördük. Doktorum izmirde ayda bir kontrollerim var. sık mola verip kan akışı için ufak yürüyüp tekrar biniyorum arabaya. 4.5 saate denk geliyor. Hiç bir sorun yaşamadım. 32. Haftada tekrar yolculuk var ama 32 den sonra yakınımda ol dedi 😂 Doğuma kadar İzmir’deyim. Oyüzden endişe etmeyin. Yorulduğunuzu hissettiğiniz an arkaya geçin uyuyun. Molalarda arabadan inip biraz gezinin. Bol su tüketmeyi unutmayın 🎉 Birde bel boşluğunuz için yastık kullanabilirsiniz