Merhaba kizlar. Benim rahmimde perde vardi. Histeroskopi oldum. Histeroskopiden sonra hamile kaldim.Gectigimiz yaz 8 haftalik bebegimin kalbi durdugu icin kurtaj oldum. Simdi tekrar hamileyim. Histeroskopimi yapan doktor hamileliginde mutlaka serklaj yapmamiz gerekecek demisti. Simdiki doktorum pek serklaj taraftari degil. Sizlere sorum su: rahim perde ameliyatindan sonraki hamileliklerinizde serklaj yapildi mi