Sahradmla Ya kızlar 21 haftalık oldum devlet ısrarla erkek diyor özel ısrarla kız diyor ben kime inanacağım başına gelen oldu mu
Mochi Sahradmla detaylıya girdiniz mi orada kesinleşir cinsiyet. 22.hafta en ideal hafta diye biliyorum 24.haftaya kadar bakılıyor
cokkasmabeabi Sahradmla ben de gittim doktor kesin kız dedi asistan erkek dedi kız dediler diyince bu kordon mu pipi mi bilemedim dedi yarın ayrintiliya girip öğreneceğim artık. 23 haftalık oldum cinsiyet yok ortada yildim
Tugce_gokalp Sahradmla Profesör bi doktor bulun gidin bence nie randevu bulamyrsn ki özeller hemen verio
Bendenizanne Sahradmla neden ki detaylı ultrason önemli neticede bir araştırın isterseniz ben araştırma hastanesinden rahatlıkla bulmuştum daha 2 haftanız var
Busrabulduk- Özel hastanelerin ultrason cihazları daha net oluyor bence sen birde başka doktora git istersen canım
Sahradmla Busrabulduk- canım 8 kere gittim hastaneye ve hepsi farklı doktorlar bı erkek bı kiz diyolar hepside emin
Sahradmla cokkasmabeabi bana asistan değilde doktorlar hep söylüyor insanlarda devlet kolay kolay cinsiyet söylemiyor diyor ne söylerse doğru çıkıyor diyor ve 8 farklı hastaneye gitmisimdir bu haftaya kadar hep kız erkek deniliyor
Sahradmla Mrstutii bende neresi olduğunu anlamadım ama bu devlet hastanesi görüntüsü ve kesin erkek dedi 21 haftada pipi yoksa nasıl erkek diyebilir ki ona anlam veremedim